Általános szerződési feltételek

A vásárlás menete:
Az internetes boltunkban a főoldalon lehet böngészni a termékek között. A termék részletes adatai a termék képére vagy a “Jegyek” gombra kattintással tekinthetők meg.

A termék a kosárba helyezéssel vásárolható meg. (Ez a művelet ebben a lépésben még nem jelent konkrét vásárlást, csak a vásárláshoz vezető első lépést.) Ezzel a termék a kosárba kerül, onnan bármikor kivehető, mennyisége változtatható.

Egyszerű termék
A termék a termékoldalon kosárba helyezhető a Kosárba helyezés gombbal.

Variálható termék
A variálható termék a variációt kiválasztva (pl. Oldalak, Szektorok) helyezhető kosárba.

Ülésrenddel rendelkező variálható termék
Ülésrenddel rendelkező termék esetén a székek kiválasztása szükséges. A variációt kiválasztva, a “Székek kiválasztása” gombra történő kattintást követően, megjelenik a nézőtér rajza egy felugró ablakban. A kívánt székek kijelölését követően a “Lefoglalás” gombra kattintva helyezhető kosárba.

A kosárba rakott termékeket a jobb oldalt, fent található “kosár” modulban lehet ellenőrizni. Itt a megrendelés elküldése előtt még lehet változtatni a rendelésen, illetve törölni a kosárból. Ezután a kosár tartalma alatt lévő “Tovább a pénztárhoz” feliratra kattintva megjelenik a megrendelői űrlap, melynek kitöltése után lehet véglegesíteni a megrendelést. Ezen az űrlapon kell kiválasztani a választott fizetési módot is.

Rendelés:
A megrendelés elküldésével és annak visszaigazolásával szerződés jön létre.

Sancti Martini Kft.
(Székhely: 2040 Budaörs, Gida utca 2.,
Adószám: 24869539-2-13,
Cégjegyzékszám: 13-09-169008),

mint Eladó és a Megrendelő, mint Vevő között:

Az Eladó köteles a Vevő által megrendelt fizikai termékeket a Megrendelőlapon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Továbbá az Eladó köteles a Vevő által rendelt digitális termékeket a Megrendelőlapon megjelölt e-mail címre elküldeni.
A Vevő köteles az általa megjelölt címre kiszállított termékeket átvenni és a vételárat, ill. szállítási díjat a postás részére kifizetni, amennyiben nem bankkártyával történt a fizetés.
Rendelése elküldése után 24 órán belül visszaigazolást kap arról, hogy rendelése feldolgozásra került. Első rendelésének elküldése után ügyfélszolgálatunk megkeresheti Önt, amennyiben a rendelés pontos lebonyolításához szükséges adatok hiányoznak.
A webáruházban minden termék az áru bruttó árát tartalmazza, nem tartalmazza viszont a szállítási költséget! A szállítási költség megtekinthető a megrendelői űrlapon, ára szintén bruttó ár.

Szállítás, fizetés:
1. Bankkártyás fizetés (SimplePay):

Az OTP SimplePay elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amellyel Ön kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy egyenleggel fizetni online áruházunkban. A szolgáltatást nyújtó OTP Mobil Szolgáltató Kft. az OTP Csoport tagja kényelmes és biztonságos online fizetést biztosít.

OTP SimplePay ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@simple.hu +36 1/20/30/70 3-666-611

Bankkártya adataihoz mi nem férünk hozzá, nem tároljuk és nem is élünk vissza velük.

A vásárlással Ön tudomásul veszi, hogy, hogy a Sancti Martini Kft. (2040 Budaörs, Gida u. 2) adatkezelő által a stmartin-jegy.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email, számlázási cím, szállítási cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/

Lemondás, rendezvény elmaradása:
Szabadtéren megrendezett Rendezvény esetében az Eladó lehetősége van tartalék rendezvénynapot (esőnap) meghirdetni. Amennyiben az esőnap dátuma meghirdetésre került, az Eladó bármikor dönthet úgy, hogy a Rendezvényt az esőnapon tartja meg. A Szolgáltató e döntésről a Vásárlókat haladéktalanul tájékoztatja. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Rendezvény esőnapon való megtartása miatt nem illeti meg elállási jog.

Az Eladó az időpont változtatás jogát minden eseménye kapcsán fenntartja, annak ellenére,hogy minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a rendezvény a meghirdetett időpontban valósuljon meg. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Rendezvény elmaradása esetén az Eladó alternatív időpontot határoz meg , melyre az elmaradt koncert jegyek érvényesek, vagy visszaválthatók.

Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, járványügyi hatósági határozat vagy intézkedés, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely az Eladó hatókörén kívül esik, és a szerződéses kötelezettségének nem tud eleget tenni, az Eladó nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. Amennyiben a fent felsorolt körülmények következményeképpen egy Rendezvény lemondásra kerül, erről az Eladó a lehető leghamarabb értesíti a Vásárlókat. Az akadály megszűnése után az Eladó saját döntése szerint pótolja az elmaradt rendezvényt, ha ezt a lemondással érintett Rendezvények száma, az akadály jellege ezt lehetővé teszi. A jelen pontban felsorolt okokból történő Rendezvény-elmaradás esetén az Eladó a belépőjegy vételárának visszafizetésére nem köteles.

Adatvédelem:
Az Eladó a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez használja fel, semmilyen formában nem adja tovább azokat harmadik fél részére.

Az adatok kezelésekor a 2011. évi CXII. törvényben előírtaknak megfelelően járunk el.